pátek 3. února 2023

Gallery Update #01

 Zdravím všechny příznivce mého blogu a Angeliny, kteří ještě zůstali (jestli tací jsou??!) 

Dodatečně chci popřát všem zdraví a úspěch v novém roce (jo vím, že opožděně...) První trochu soukromě, ... jak jsem zjistila a zhrozila se, tak jsem tu snad přes půl roku nebyla! Stydím se za sebe, na Angelinu jsem nezanevřela, neměla jsem v plánu blog rušit nebo končit nebo něco takového, ale je toho nějak moc, jako maminka jsem nějak více vytížena, a do toho mám spousty dalších věcí/ aktivit, nevím co se mi to stalo, ale začala jsem se učit španělsky (jazyky byly vždy má noční můra) a s ročním dítětem opět i trochu pracovat pro bývalého zaměstnavatele, a dalších x věcí, kterýma Vás nebudu zatěžovat... takže je toho opravdu teď moc. Řekla jsem si, že je na čase zvolnit! Něco vypustit a něčemu dám opět přednost. Takže slibuji, slibuji, že to již brzo napravím! Přisahám! Teda to rač ne! No, říkala jsem si, že pátky by mohly být věnovány blogu ♥ Takové shrnutí týdne a přidávání novinek (ano, novinek dokud jsou ještě novinkami a né až po půl roce!) Tak to zkusíme, uvidím jak dlouho mi to vydrží, ale nevzdám se snadno!

Hned na začátek chci zveřejnit 3 krásné sety fotek od Iana Gavana, který Angelinu fotil v  Kambodži, a jak jsem dříve zmiňovala, fotografie byly součástí propagace projektu Women for Bees pod záštitou značky Guerlain. Co jim říkáte? Mně příjdou kouzelné ♥ ♥ ♥ a jak jsem pochopila, ten 3. set dává nahlédnout do soukromí Angeliny. Pavděpodobně v jejím domově, který v Kambodži vlastní. Na fotkách můžete vidět i Shiloh, která má Kambodžu rovněž ráda a věnuje se studiu Khmérštiny, což velmi obdivuji.


07~1004.jpg12~716.jpg13~643.jpg04~1331.jpg05~1221.jpg

 13~644.jpg12~717.jpg14~13.jpeg09~830.jpg02~1566.jpg

 

Žádné komentáře:

Okomentovat