středa 22. července 2020

Site→Rozcestník

Www

» České a zahraniční odkazy
└ Angelina Jolie
└ Charitativní odkazy.
└ Zaujal Vás můj blog? Chcete se spřátelit?

Od Vás pro Vás

» Kreslené obrázky Angeliny
└ Koukněte, jak krásně kreslíte...
» Vaše tvorba
└ Od animací, videí přes fotomontáže...

Sbírky s Angelinou Jolie

» Vaše sbírky s Angie
└ Co máte doma vy?
» Moje sbírka Angie
└ Sbírka, jednoho šílence...

Ankety

» Ankety k Angií
└ Hlásněte...
» Styl Ang
└ Hlásněte...

O blogu


» Archiv blogu: www.jolie.blog.cz
└ Historie tohoto blogu sahala až do května roku 2006, bohužel z důvodu zrušení platformy blog.cz, musel být zruše i blog, jehož archiv jsem se snažila uchovat, alespoň v nějaké přijatelné formě. Avšak začít o začátku na jolie-cz se jevilo jako lepší nápad, než přepracovávat 12 let práce.
» Affs pro mě vyrábí!
└ Dárečky, kterými jste mě obdarovali.
» Designy blogu
└ Co za vzhledy tu už bylo?
└ Něco málo o Irmik :-)

ang oddělovač

Na můj e-mail (Irmik4@seznam.cz) mi také můžete posílat cokoli z Vaší tvorby čí sbírky týkající se Angeliny. Moc ráda Vaše výtvory na svém blogu zveřejním!:-*

2 komentáře:

  1. Ahojky Irmik, jsem velmi potěšena, že tě zrušení blog.cz nezlomilo. Jsem velmi ráda, že po kliknutí na svůj oblíbený odkaz stále funguješ! Máš mou podporu a je mi jasné, že přesouvání článku není nic jednoduchého.
    Vypadá to tu krásně a držím palce, ať to jde! Já si jdu velmi ráda zaktualizovat odkaz na encyklopedii :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím jestli se ti ukazal můj koment u tebe na blofu, tak pisu sem...
      Žanetko, já tě obdivuji :D spoustu z těch věcí jsem taky chtěla stihnou!! Tak snad někdy. Reaguji až teď na tvůj koment z 8.8. u mě na "staronovém" blogu. S tím mořem si nelam hlavu, snad ti vrati penize. Jinak teda ja mam v zari taky letet na vlastni pest zase (jak jinak) a do Malagy, ale taky to moc nevidim vzhledem k tomu ze chteji to testovani, to me odrazuje. Zatim me to stalo jen 1tis kc letenka tam a zpet, tak kdytak bych to obetovala....uvidime....na Lipne jsme taky letos byly, ale tos asi videla na mem FB. Jinak já si rikala ,co ta fotka se zbrani na tvem fb, ze je to takove odvazne....tak uz chapu pro co ses nadchla....muj pritel ma taky zbrojak, ale mne to teda nelaka, mam z toho fakt respekt a navic jsem slepa a moc se neumim trefit :D parkrat me vzal na strelnici. No kazdopadne moc diky za navstevu u me na blogu, mam tam moc restu, a jak pises, neni to vůbec snadne to vse prehazet a tak nezbyva moc casu na nic jineho. Nemluve o praci.....kde cvloek travi nejvic casu :/

      Vymazat