úterý 6. dubna 2021

Gallery Update #01 - Movies and Trailer


 Máme tu první vlaštovku v podobě fotek a traileru z očekávaného filmu Those Who Wish Me Dead, jehož premiéra by měla být v tomto roce, zatím to vypadá na 14.5.2021 na HBO MAX v USA. Český název filmu bude "Kdo mi jde po krku". Za mě trošku krkolomné, ale ok :-)

Angelina zde ztvární postavu Hannah Faber, která pracuje jako strážkyně požární věže v montanské divočině a zároveň bude chránit chlapce, který se zaplete do kriminálního případu. První záběry se objevily 16.1. na Twitteru stanice HBO, jak jsem již psala.

Angelina mimo jiné prozradila, že při natáčení hořícího lesa byly postaveny obrovské kulisy za obrovské jmění, které vlastně shořelo. Herci měli k dispozici i fundované hasiče, samozřejmě nejen pro konzultaci, ale i pro bezpečí všech zúčastněných.  „Patří obrovský respekt k těmto lidem v první linii, a člověk si uvědomí, jak je tato práce obtížná“, říka Angelina.

Určitě se můžeme těšit na akci i napětí. Co říkáte na nové snímky, a těšíte se na film?


Zároveň přidávám "staronové fotky" k filmům 60 sekund a Pravé ženy.

 01~1561.jpg02~1464.jpg03~1372.jpg

 

1 komentář:

  1. No já se musím přiznat, že jsem na trailer koukala s otevřenou pusou a měla úplně husinu, moc jsem o tom filmu nevěděla, ale vypadá to naprosto skvěle!! Je napínavý už ten trailer, co potom celý film, wow!

    OdpovědětVymazat