středa 5. srpna 2020

Zahara Marley


Holčička-Informace:

Jméno: Zahara Marley Jolie-Pitt
Datum narození: 8.1.2005 v Etiopii
Místo narození: Awasse,Etiopie
Místo adopce: Etiopie
Kdy Ang adoptovala: Zah měla 6 měsíců
Bradova adopce : 19.1. 2006 změněno Zahařino příjmení na Jolie-Pitt


Znamení: Kozoroh
Přezdívka: Zah, Zee



Dálší informace:
• její původní jméno bylo Tena Adam
• její jméno znamená "zářící"
• miluje módu a růžovou barvu
• začátkem roku 2020 Zahara prodělala nějakou operaci



Angie o ní řekla:

"Kupuji hodně líčidel, obzvlášť pro Zaharu. Je teď v období zkoušení různých věcí. Vzpomínám si, že u nás jednou spala její kamarádka a začaly blbnout s oblékáním. Pak se mě zeptaly, jestli jim půjčím nějaké šminky," řekla Jolie. "Tak jsem jim dala svůj make-up. Ale mám jen jednu barvu rtěnky, černé oční linky a řasenku, tedy tu nejnudnější make-up výbavu, jakou si umíte představit. Jsme s dcerou různé barevné typy, a tak jí můj make-up neseděl. Takže teď už mám pomocný kufřík s další výbavou, kdyby si zas někdo chtěl hrát," vysvětluje. (2018)




Žádné komentáře:

Okomentovat